Poprzednia edycja

Edycja 2022 w liczbach

  • 309
    Wystawców
  • 8843
    Zwiedzających
  • 8102m2
    powierzchni wystawienniczej
  • 17
    krajów
  • Zobacz mapę hali 2022 631.29KB, pdf
    Pobierz
  • Folder promocyjny 2022 879.57KB, pdf
    Pobierz
  • Lista Wystawców 2022 182.67KB, pdf
    Pobierz
image.png
Relacja z ENOEXPO 2022
506A2567.jpg
Ludzie - Doświadczenie - Spotkania - Emocje
  • Jesteśmy na Targach ENOEXPO® pierwszy raz. Panuje tu dobra atmosfera, jest wielu ludzi z branży HoReCa, ludzi związanych z produkcją win, są importerzy, dystrybutorzy, koneserzy i amatorzy wina. Czeskie wino cieszy się zainteresowaniem wśród polskich klientów, ale trzeba je jeszcze trochę wypromować, a Targi ENOEXPO® są dobrym miejscem na promocję. Zależy nam, aby Polacy wiedzieli, że istnieją winnice na Morawach Południowych, że mogą przeżyć tam super przygodę związaną z degustacjami wina i że te wina są naprawdę wybitne - nie tylko zdobywają nagrody, ale są też doceniane przez wielbicieli na całym świecie.

  • Zarówno ja, jak i mój wspólnik jesteśmy bardzo zadowoleni. Według nas jest bardzo duża frekwencja gości, duże zainteresowanie winami, w tym winami polskimi i polskimi alkoholami. My prezentując cydry, również spotykamy wielu zainteresowanych klientów, są to zarówno klienci detaliczni, którzy chcą spróbować i poznać jak smakuje cydr rzemieślniczy, który jeszcze nie jest tak szeroko dostępny, jak i potencjalnych klientów B2B, czyli dystrybutorów, czy hurtowników nie tylko z Krakowa, ale z całej Polski, także prawie z każdego województwa nawiązaliśmy jakiś kontakt.

  • ENOEXPO® było dla nas walidacją, że polskiemu konsumentowi, czy też polskiej branży HoReCa i polskim importerom smak naszych win przypadł do gustu. Nie tylko zdobyliśmy nagrody w konkursach, ale także użytkownicy końcowi, czyli osoby, które zabiorą nasze wina do domów, potwierdziły, że nasze wina bardzo pasują do tego rynku. Wina półsłodkie i półwytrawne były hitem. Rumunia to raczej wytrawne i półwytrawne wina, ale polscy konsumenci, którzy przyjechali na targi, prosili o wiele półsłodkich win, które mamy w naszym portfolio. A więc polubili zarówno etykiety oraz wygląd i smak wina. Uważamy, że to było świetne wydarzenie, bo potwierdziło, że nasze produkty odnajdą się na tym rynku. Jesteśmy bardzo zadowoleni i mamy nadzieję, że zobaczymy się również w przyszłym roku, bo nie powinno się zaczynać działań na rynku eksportowym i działać tylko jeden rok, a potem siedzieć i czekać, aż przyjdą klienci. To jest wysiłek, który musi trwać jeszcze kilka lat.

  • Cieszymy się, że tu jesteśmy. To są bardzo ciekawe targi. Nawiązaliśmy wiele kontaktów. Te trzy dni były dla nas bardzo pracowite, ale jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim, którzy się tu pojawili. Reprezentujemy Komisję, która zrzesza około 80 producentów. Duża część tych marek ma już w Polsce swoich przedstawicieli, a te targi są po to, żeby zaprezentować wina pozostałych dystrybutorów i poszerzyć grupę importerów. ENOEXPO® są ważną częścią naszego planu, który realizujemy przez cały rok.

  • Zarówno ja, jak i mój wspólnik jesteśmy bardzo zadowoleni. Według nas jest bardzo duża frekwencja gości, duże zainteresowanie winami, w tym winami polskimi i polskimi alkoholami. My prezentując cydry, również spotykamy wielu zainteresowanych klientów, są to zarówno klienci detaliczni, którzy chcą spróbować i poznać jak smakuje cydr rzemieślniczy, który jeszcze nie jest tak szeroko dostępny, jak i potencjalnych klientów B2B, czyli dystrybutorów, czy hurtowników nie tylko z Krakowa, ale z całej Polski, także prawie z każdego województwa nawiązaliśmy jakiś kontakt.

  • Planowaliśmy spotkać się tutaj z naszymi klientami i znaleźć nowych potencjalnych klientów. Polski rynek stopniowo rośnie z roku na rok i chcemy zwiększyć nasz udział w tutejszym rynku. Myślę, że te targi pomogły naszym gruzińskim firmom znaleźć miejsce i zwiększyć naszą siłę na tym rynku. To było dla gruzińskich firm świetne doświadczenie. Poznaliśmy nowych klientów, Rozwinęliśmy rów-nież kilka istniejących relacji z potencjalnymi kupującymi. Jedynym ograniczeniem było to, że spo-dziewaliśmy się trochę większego ruchu. Czekaliśmy na więcej osób, które będą degustować gru-zińskie wina i spodziewaliśmy się większego zainteresowania. Ogólnie było to wspaniałe doświad-czenie dla gruzińskich firm i myślę, że jest to świetny krok do przodu, aby rozwijać nasz rynek tutaj.

  • Filip Hlavinka-strona.jpg

    Filip Hlavinka

    właściciel firmy Grono Tour i przedstawiciel Winnicy Jedlička (Czechy)

  • Piotr Kowalczyk

    sadownik i przedstawiciel Cydru Chyliczki

  • Rares Florea – Country Manager

    Domeniile Averesti

  • Luis Castro

    Tejio

  • Piotr Kowalczyk

    Cydr Chyliczki

  • George Kevkhishvili

    stoisko gruzińskie

PARTNERZY TARGÓW 2022

PARTNERZY TARGÓW 2022

PATRONATY MEDIALNE 2022

PATRONATY MEDIALNE 2022