Poprzednia edycja

Edycja 2023 w liczbach

  • 296
    Wystawców
  • 10051
    Zwiedzających
  • 9478m2
    powierzchni wystawienniczej
  • 20
    krajów

Zobacz edycję 2023!

_ILE3284.jpg
Sukces jubileuszowych targów ENOEXPO®, HORECA® i GASTROFOOD®
_ILE3041.jpg
Fenomenalni klienci i frekwencja, nowe kontakty i perspektywy

Raport podsumowujący targi

  • Jestem tu już kolejny raz. Dla mnie wino to są zawsze ludzie - za każdym winem stoi człowiek. Tutaj są tysiące osób, które przyjechały żeby wymienić się doświadczeniem i kontaktami. Co, jak nie takie targi może pomóc ogólnie w rozwoju branży?

  • Jesteśmy po raz pierwszy na Targach ENOEXPO® i na pewno dla nas dużym plusem są szkolenia. Mogliśmy się czegoś dowiedzieć na bardzo ciekawe tematy, zarówno marketingowe, jak i w temacie wina. Jest to na pewno wartością dodaną targów. (…) Podczas wydarzenia nawiązaliśmy nowe kontakty, poznaliśmy wspaniałych ludzi – można nawet powiedzieć, że zawarliśmy przyjaźnie, co nie jest dziwne, bo winiarzy łączy pewnego rodzaju mentalna więź, wspólne cechy, które łączą ludzi o niecodziennych zainteresowaniach.

  • Na Targach ENOEXPO® jestem po raz pierwszy. Polski rynek jest dla mnie nowy i bardzo intersujący, dlatego, gdy zobaczyłem w internecie informację o tym wydarzeniu, od razu skontaktowałem się z organizatorami. Uważam, że targi są świetnie przygotowane, obsługa jest profesjonalna, a ludzie z którymi rozmawiam, bardzo mili. Zależało mi, aby spotkać tutaj importerów i restauratorów. Bezpośrednie spotkania, szczególnie w branży winiarskiej są bardzo ważne. Istotne więc, aby być na takich wydarzeniach, by mieć bezpośredni kontakt z importerami.

  • W tym roku byliśmy na wielu targach, ale dla mnie osobiście te są ulubione, ponieważ jest tu wielu profesjonalistów, wielu dystrybutorów i dostrzegam tu wiele biznesowych możliwości. Naszym celem było rozpoznanie polskiego rynku. Spotkaliśmy tu wiele osób zainteresowanych naszymi winami, wymieniliśmy się wieloma kontaktami i zobaczymy z czasem jakie będą efekty. Wierzę, że w przyszłym roku tu wrócimy.

  • Wystawiamy się pierwszy raz na targach za granicą i jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w ENOEXPO®. Wraz z mężem prowadzę firmę we Włoszech, jesteśmy producentami i dystrybutorami marki 900 wine – są to wina musujące, w tym prosecco i zależy nam, aby rozwinąć markę w Polsce. Wybraliśmy Kraków przede wszystkim dlatego, że pochodzę z okolic i wiem, że już teraz mamy tutaj wielu fanów naszych produktów. Nasze stoisko cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. W przyszłym roku zdecydowanie musimy przywieźć więcej win, ponieważ ludzie są ich bardzo ciekawi.

  • Na targach ENOEXPO® jesteśmy drugi raz i dla nas są to targi, na których liczymy na nawiązanie kontaktów. To jest to, czego oczekujemy i zarówno w zeszłym, jak i w tym roku jest pod tym względem owocnie

  • Na Targach ENOEXPO® jesteśmy pierwszy raz i atmosfera jest świetna. Bardzo fajne jest to, że w jednym czasie jesteśmy w stanie zrobić dwa rodzaje biznesu, czyli sprzedać swoje produkty, zaprezentować je, a także znaleźć potencjalnych dostawców z regionów – których ciężko szukać na większych targach. (…) Jest to doskonałe miejsce do nawiązania kontaktów. Networking działa tutaj świetnie, więc myślę, że finalnie efekt będzie znaczący dla nas.

  • Na Targach ENOEXPO® jesteśmy cyklicznie. Co roku powracamy, ponieważ udział w wydarzeniu jest dla nas dużą promocją naszych produktów. Ponadto możemy tutaj poznać opinie konsumentów – dowiedzieć się, czy podobają im się wina oraz poznać tendencje i kierunki rozwoju branży winiarskiej. Myślę, że jest to ciekawe doświadczenie dla producentów win, żeby zobaczyć z tej drugiej strony, czego oczekują klienci. W tym roku prezentujemy wina ze znanej w Ukrainie, ale także już dostępnej dzięki nam w Polsce winiarni Shabo.  Z tych trzech dni na pewno zapamiętam bardzo duże zainteresowanie naszym stoiskiem. Jest to miłe zaskoczenie, bo widzę, że z roku na rok na targi przychodzi coraz więcej ludzi. Są to osoby, które znają się na winie i zadają bardzo konkretne pytania.

  • Co szczególnie mnie cieszy, targi wyraźnie wróciły do wysokiej formy. 

    Jesteśmy bardzo zadowoleni. Było intensywnie i bardzo przyjemnie.

  • Projekt bez nazwy (60).png

    Anastazja Levadna

    Stowarzyszenie Kobiety i Wino

  • Projekt bez nazwy (61).png

    Paweł i Agata

    Winnica Nowy Młyn

  • Projekt bez nazwy (58).png

    Matthias Bauer

    Weingut Emil Bauer

  • Projekt bez nazwy (57).png

    Antonia Landeka

    Testament Winery

  • Projekt bez nazwy (56).png

    Karolina Filoniuk-Leonardi

    900 wine

  • images.png

    Bartek Zięciowski

    Miodosytnia The Big Fellow

  • Projekt bez nazwy (55).png

    Patryk Tyszkowski

    MV Group Distribution Polska

  • Sabina Ulatowska-Chmura

    Convenience Foods Sp. z o.o.

  • 910524ef-9f50-4890-92de-526447343cecPolskieDestylatypionCZERWONYwieksze.jpg

    Radosław Froń

    Stowarzyszenie Polskie Destylaty

Galeria 2024