Edycja 2024 w liczbach
- 
                    232Wystawców
 - 
                    10022Zwiedzających
 - 
                    7188m2powierzchni wystawienniczej
 - 
                    18krajów
 
Zobacz poprzednie edycje!
Raport podsumowujący targi
- 
                                    
                                    
Jestem tu już kolejny raz. Dla mnie wino to są zawsze ludzie - za każdym winem stoi człowiek. Tutaj są tysiące osób, które przyjechały żeby wymienić się doświadczeniem i kontaktami. Co, jak nie takie targi może pomóc ogólnie w rozwoju branży?
 - 
                                    
                                    
Jesteśmy po raz pierwszy na Targach ENOEXPO® i na pewno dla nas dużym plusem są szkolenia. Mogliśmy się czegoś dowiedzieć na bardzo ciekawe tematy, zarówno marketingowe, jak i w temacie wina. Jest to na pewno wartością dodaną targów. (…) Podczas wydarzenia nawiązaliśmy nowe kontakty, poznaliśmy wspaniałych ludzi – można nawet powiedzieć, że zawarliśmy przyjaźnie, co nie jest dziwne, bo winiarzy łączy pewnego rodzaju mentalna więź, wspólne cechy, które łączą ludzi o niecodziennych zainteresowaniach.
 - 
                                    
                                    
Na Targach ENOEXPO® jestem po raz pierwszy. Polski rynek jest dla mnie nowy i bardzo intersujący, dlatego, gdy zobaczyłem w internecie informację o tym wydarzeniu, od razu skontaktowałem się z organizatorami. Uważam, że targi są świetnie przygotowane, obsługa jest profesjonalna, a ludzie z którymi rozmawiam, bardzo mili. Zależało mi, aby spotkać tutaj importerów i restauratorów. Bezpośrednie spotkania, szczególnie w branży winiarskiej są bardzo ważne. Istotne więc, aby być na takich wydarzeniach, by mieć bezpośredni kontakt z importerami.
 - 
                                    
                                    
W tym roku byliśmy na wielu targach, ale dla mnie osobiście te są ulubione, ponieważ jest tu wielu profesjonalistów, wielu dystrybutorów i dostrzegam tu wiele biznesowych możliwości. Naszym celem było rozpoznanie polskiego rynku. Spotkaliśmy tu wiele osób zainteresowanych naszymi winami, wymieniliśmy się wieloma kontaktami i zobaczymy z czasem jakie będą efekty. Wierzę, że w przyszłym roku tu wrócimy.
 - 
                                    
                                    
Wystawiamy się pierwszy raz na targach za granicą i jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w ENOEXPO®. Wraz z mężem prowadzę firmę we Włoszech, jesteśmy producentami i dystrybutorami marki 900 wine – są to wina musujące, w tym prosecco i zależy nam, aby rozwinąć markę w Polsce. Wybraliśmy Kraków przede wszystkim dlatego, że pochodzę z okolic i wiem, że już teraz mamy tutaj wielu fanów naszych produktów. Nasze stoisko cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. W przyszłym roku zdecydowanie musimy przywieźć więcej win, ponieważ ludzie są ich bardzo ciekawi.
 - 
                                    
                                    
Na targach ENOEXPO® jesteśmy drugi raz i dla nas są to targi, na których liczymy na nawiązanie kontaktów. To jest to, czego oczekujemy i zarówno w zeszłym, jak i w tym roku jest pod tym względem owocnie
 - 
                                    
                                    
Na Targach ENOEXPO® jesteśmy pierwszy raz i atmosfera jest świetna. Bardzo fajne jest to, że w jednym czasie jesteśmy w stanie zrobić dwa rodzaje biznesu, czyli sprzedać swoje produkty, zaprezentować je, a także znaleźć potencjalnych dostawców z regionów – których ciężko szukać na większych targach. (…) Jest to doskonałe miejsce do nawiązania kontaktów. Networking działa tutaj świetnie, więc myślę, że finalnie efekt będzie znaczący dla nas.
 - 
                                    
                                    
Na Targach ENOEXPO® jesteśmy cyklicznie. Co roku powracamy, ponieważ udział w wydarzeniu jest dla nas dużą promocją naszych produktów. Ponadto możemy tutaj poznać opinie konsumentów – dowiedzieć się, czy podobają im się wina oraz poznać tendencje i kierunki rozwoju branży winiarskiej. Myślę, że jest to ciekawe doświadczenie dla producentów win, żeby zobaczyć z tej drugiej strony, czego oczekują klienci. W tym roku prezentujemy wina ze znanej w Ukrainie, ale także już dostępnej dzięki nam w Polsce winiarni Shabo. Z tych trzech dni na pewno zapamiętam bardzo duże zainteresowanie naszym stoiskiem. Jest to miłe zaskoczenie, bo widzę, że z roku na rok na targi przychodzi coraz więcej ludzi. Są to osoby, które znają się na winie i zadają bardzo konkretne pytania.
 - 
                                    
                                    
Co szczególnie mnie cieszy, targi wyraźnie wróciły do wysokiej formy.
Jesteśmy bardzo zadowoleni. Było intensywnie i bardzo przyjemnie.
 
- 
                                    
            Anastazja Levadna
Stowarzyszenie Kobiety i Wino
 - 
                                    
            Paweł i Agata
Winnica Nowy Młyn
 - 
                                    
            Matthias Bauer
Weingut Emil Bauer
 - 
                                    
            Antonia Landeka
Testament Winery
 - 
                                    
            Karolina Filoniuk-Leonardi
900 wine
 - 
                                    
            Bartek Zięciowski
Miodosytnia The Big Fellow
 - 
                                    
            Patryk Tyszkowski
MV Group Distribution Polska
 - 
                                    
Sabina Ulatowska-Chmura
Convenience Foods Sp. z o.o.
 - 
                                    
            Radosław Froń
Stowarzyszenie Polskie Destylaty